Demult, fiecare problema de matematica era o provocare in care ne lasam antrenati ca intr-un joc, curiosi si nerabdatori sa ... Mai mult
Echipa EA PERFECT CONSULTING va ofera toate serviciile de care aveti nevoie pentru a va dezvolta afacerea legal si eficient, de la consultanta si asistenta la infiintarea companiei, contabilitate financiara si de gestiune, operatiuni de personal si resurse umane, pana la intocmirea si depunerea declaratiilor la institutiile de stat si consultanta financiar - contabila.
I. Consultanta si asistenta la infiintarea de societati comerciale
II. Contabilitate financiara si de gestiune:
1. Înregistrarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare.
2. Intocmire de rapoarte financiare in concordanta cu cerintele specifice fiecarui client si cu legislatia romana in vigoare.
3. Elaborarea balantei de verificare lunara.
4. Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli.
5. Analiza rapoartelor contabile.
6. Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare.
7. Contabilitate de gestiune.
8. Intocmirea si depunerea bilantului, a declaratiilor privind taxele si impozitele.
III. Resurse umane si personal:
1. Consultanta privind întocmirea dosarelor de personal.
2. Inregistrarea contractelor la camera de munca, calcularea taxelor aferente relatiilor de munca, realizarea statelor de plata, salarii.
3. Întocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile aferente drepturilor de personal
4. Elaborarea fiselor fiscale
IV. Consultanta financiar - contabila:
1. Asistenta privind legislatia financiar-contabila (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, asigurari sociale)
2. Impozitarea societatilor comerciale
3. Retinere de impozite
4. Analiza structurilor financiare
5. Analiza fluxurilor financiare si a situatiei cash-flow-ului
6. Analiza datoriilor si creantelor
7. Analiza capitalurilor si a imobilizarilor
8. Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale
9. Asistenta in elaborarea documentelor necesare obtinerii creditelor pentru firme
10. Consultanta pentru efectuarea operatiunilor de divizare, fuziune, lichidare
Bineinteles, garantam contractual confidentialitatea informatiilor referitoare la partenerii nostri, atat in timpul, cat si dupa incetarea colaborarii.
In plus, pentru a va optimiza la maxim timpul, putem ridica noi actele necesare prelucrarii de la sediul dumneavoastra si va suntem alaturi ori de cate ori aveti nevoie de noi.
Contactati-ne sa aflati cum va putem ajuta afacerea sa se dezvolte! Sau
cereti o oferta!